På kärt återseende

Herre min skapare vad längesen det var man bloggade. Kommer knappt ihåg hur man gör. Som Lollo sa förut har det hänt en massa sen sist! Vet inte riktigt vart jag ska börja. Tänkte skriva igår men det blev inte av, då hade jag fullt upp med att sitta ute i solen, vara på lunch hos farmor, träna afrodans och bodypump för att sedan äta svingod middag hemma recept a la Ripa! Tanken var ju att gå på Elins studentskiva men mådde inte alls bra efter träningen.. Åkte hem och slöade hos min pojkvän som jag förövrigt har varit tillsammas med i 4 månader igår faktiskt!

Eftersom att jag är typ den enda människan på denna jord utan jobb (känns det som) har jag försökt ta tag i den biten. När jag var på banken och uträtte ett ärende i fredags blev jag tipsad om att de sökte sommarjobb. Så har nu skrivit klart mitt personliga brev och ska skicka in det tillsammans med mitt cv och se vart det leder.

Här är det meningen att det ska komma upp någon fräsig bild, men det gör det inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0