Workout

Fan vad bra jag är idag, först hade vi jobbig idrott, sprang/gick fem kilometer (ja, det är mycket om man inte har någon kondis). Åkte till gymmet efter skolan och körde en timmes kondition och en massa ben och rumpa. Vi har fått träningsdagböcker i skolan och så skulle vi ha något personligt mål som vi ska uppnå som har med uthållighet att göra. Jag tog att jag skulle träna en timmes kondition på gymmet minst tre gånger i veckan, det ska väl gå. Har gjort det förr så borde inte vara några större problbem direkt. Åt två mackor med ost när jag kom hem, mjukt bröd är fan det godaste som finns i hela världen, typ. Synd att det inte är det bästa man kan käka..
Nu ska jag nog plugga lite natur och sen middag hos farmor och farfar, mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0