Freaking awesome!

Äntligen helg... idag blir det en riktig chillkväll! Ska nog tom krypa till kojs snart! Det behövs efter en lång vecka. Idag efter skolan så begav jag mig med Amanda och Josse till Farsta för att köpa present till Jonis. Efter ett tag så kom Malle också. Vi var lite finurliga och kom på lite knasiga presenter. Men, det var lite typiska Jonisgrejer så vi hoppas att han uppskattar det!
Imorgon så ska jag åka till Elub och hämta en klänning som jag kanske ska låna av henne, efter det till Torvalla för att spela match mot Bollstanäs. Efter det hem och träffa Sara, göra oss iordning och dra till Wiger's. Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på.

Sara Lennartsson! Grym tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0