Tjåkkizzarrr

Insåg när jag precis hade tackat nej till skjuts till Vh av far att jag inte har något pluskort. Men nu är det kirrat som tur är. Gick lite i centrum med mig själv innan jag åkte till donkenlollo. Vi fick vänta på bussen i över en halvtimme och när vi väl kom på den var det någon jävel som hade pissat ner sig eller något för det lunktade sjukt mycket kiss så man kunde knappt andas, mys. Åkte hem innan vi åkte till Oden och hämtade pizza som jag precis har slukat i mig, nu är jag fetast i stan men det hindrar mig förmodligen inte för att köpa godis ikväll :$ Vi tänkte spela en massa spel här en massa retards, mysigt värre.

En sån här godsak har jag i magen nu hehehehhehe. Inte denna dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0