Sjykis

Fan jag hatar att vara sjuk. Är grymt förkyld och har ont i halsen. Idag fick jag dumma märken som kliar på höfterna och låren också, har ingen aning om vad det är. Om det inte försvinner till ikväll så blir det väl vårdcentralen, mitt favoritställe. Alltid massa snoriga, hostiga människor överallt. Usch! Fattar inte heller hur jag kan ha blivit sjuk, jag desinfekterar fan händerna hela tiden och är ganska noga med sånt. Men jag antar att det vandrar runt nåt litet elakt virus nu, eftersom att halva Sverige är lite sjuka.
Nu vill jag ha godis och en bra film. Men här hemma finns bara hårdmackor och gamla sedda filmer. Kanske laddar ned Salt med Angelina Jolie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0