Segtorsdag

Började åtta idag så var sjukt trött hela dagen. Inte blir det bättre av att vi har ett hål på 2 timmar och 20 min efter första lektionen, asirriterande. Men för att överleva sista lektionen tog vi bilen till centrum och köpte glass på donken, hihih. Blev inget gym idag pga min brutala träningsvärk, men tur var nog det för har ont i huvudet. Jag vet inte riktigt vad det är med mig, två sista eftermiddagarna har jag blivit sjukt irriterad och på dåligt humör helt plötslig, vet inte varför. Nu har jag precis ätit maten jag lagat till la familia, mamma är i barcelona så jag fick stå för middagen idag, kycklingwok för aalla som undrade.
Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, fan vad vardagskvällar suger.

Hyffsat skönt

Kommentarer
Postat av: analhålet

Det enda du kan laga HEHHEHEHHEHEHEH

2010-09-02 @ 18:59:18
Postat av: Anonym

Neeej elaking!!!!!! Kan faktiskt steka pannkakor också!

2010-09-02 @ 20:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0