Onsdagkväll

Sitter och kollar på Idol. De enda avsnitten som är roliga är faktiskt när det audition... Anders Bagge är så jävla rolig, för tusan - han gör Idol jäkligt mycket roligare. Sen att de bara visar de bra människorna i år suger. Man vill ju se flopparna som Ring ring, Dj Gräsklippare eller 'Fittan sticker fram'....

Idag kom jag hem från jobbet och åkte med pappa till Solna, han skulle till sin revisor. KUL. Jag orkade inte gå med upp och låtsas vara social och stå där och höra om hans fakturor, skatter och betalningar så jag stannade och sov i bilen i typ en timme, sov hela dit och hem också. Alltså typ 2 timmar! Vet inte vad som hänt med mig, brukar aldrig vara trött och sova på dagen. Intressant va?
Har inte tagit några bilder på mig själv idag för kände mig så jävla ofräsch. Ni får nöja er med att stirra på en gammal sate.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0