I will never say never....

SD hit och SD dit, en jävla massa diskussioner och debatter om dom. Känns som att alla människor försöker få varandra att inse att man verkligen har rätt. Som att en moderat och en sverigedemokrat skulle debattera och så säger moderaten tillslut: "Ja, men du har nog rätt iallafall". Skulle inte tro det.
Alla människor som borde se Parlamentets valspecial, iallafall om man är lite halvinsatt i valet. Känns ju lite fel att sätta mig in i valet eftersom att jag inte får rösta förän om 4 år. Valspecialen är iallafall jävligt rolig! Kom på att min lillasyster också kommer att få rösta om 4 år, knasigt...

Imorgon är det torsdag. Torsdagar är ganska sköna dagar förutom att vi börjar klockan 8. Slutar runt två och sen är det hem och plugga som gäller. Den kommande fredagen är min sista lediga fredag för en lång tid. Bytte min tisdagstid mot fredagar 16-20. Så nu jobbar jag alltså fredagar och lördagar, r-o-l-i-g-t. Speciellt denna helg, lönehelg!! Wiiiie.
Idag hämtade Kim ut sitt körkort som hon tog i måndags! Så jäkla grymt. Längtar tills jag får mitt kort!

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

hej! roligt att du hittade bloggen min :)

ja riktigt tråkigt, men pga jobbet kan jag inte fortsätta spela handboll. tråkigt när man precis börjat igen. har fått jobb kvällar 16 - 23 nämligen.

Jag jobbar vid siba i haninge, du då? :)

2010-09-27 @ 20:47:13
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

jaha vad roligt! vilka tider och dagar jobbar du? :)

2010-09-28 @ 09:51:47
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

okej då kommer vi att jobba tillsammans varannan fredag :)

2010-09-28 @ 16:31:15
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0