I still wish you the best with a.. fuck you!

Lite verksamhet på den här bloggen! Igår var jag i stan med mamma och köpte presenter till brother. Åt på doken och fikade gjorde vi också, hihi. Hem och sen vidare på släktkalas för min kusin som fyllde 30, satt ute i ett tält med ljus och sånt mysigt, god mat och svingod tårta, mycket trevligt. Mindre trevligt var det att jag åkte hem i förväg utan nycklar.. Ännu mindre trevligt var att jag pratade med Elin i telefon och så la den av för att det var dåliga batterier och det funkar inte att ladda den. Får inte igång den så det blir till att lämna in den på lagning imorgon, kul.
Idag har jag haft en värdelös dag. Hade ingen telefon, en riktig "ful dag", regnade ute vilket inte gjorde mig sötare, blev fruktansvärt irriterad på naturkunskapsläraren, kycklig och curry till lunch (hatar curry) till exempel. Brutalt irriterad har jag varit iallafall på allt och alla. Lugnade ner mig lite på gymmet, haha. Nu på kvällen har jag pluggat för jag är bäst, hej.
Här hade jag tänkt slänga in lite bilder från helgen om telefonfan hade funkat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0