Helg<3

Åh herre min skapare vad skönt att det är helg! Igår åkte jag som sagt med tjejerna till farsta, käkade glass på donken. Nice, åt lunch där också (y). Mötte Emelie Larsson påväg hem, trevligt att träffa henne! Hemma hade vi släktkalas eftersom mamma fyllde år igår och idag fyller Jonathan. Så en jävlans massa firande och mat och tårtor den här helgen. Nu sitter vi och väntar på papi så vi ska in och fira Jonathan hoho.
Jag hatar att färgen från grekland har försvunnit så fruktansvärt fort, blää.. Så ska faktiskt åka och sola idag, det har jag inte gjort på urminnes tider! Efter det ska jag träffa Elin och sen blir det fest @ Wigers, niceee!

Mitt och Linns konstverk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0