Helg

Igår fick jag veta att vi kommer ha sovmorgon på fredagar men istället sluta klockan SEX på tisdagar, det är fan inte mänskligt att gå från 08.00-18.00 i skolan, fucking tio timmar! Igår blev det iallafall ändrade planer, skippade gymmet och åkte till stan med Josse som skulle shoppa för sina födelsedagspengar. Det enda jag köpte var en halsduk, usch, blä och fy nu är det fan höst. Satte på mig den först men klarade inte av att acceptera att det var halsduksväder hähä. Vi åkte hem till mig och åt god mat lagad av papi, sen kom lollie också. Gick till konsum, köpte godis, åt chokladpudding, kollade på film och satt och snackade, en chill fredagskväll med andra ord.
Idag har jag inte gjort något vettigt alls, fixat massa spel till min telefon hoho. Ska snart hoppa in i duschen och sen bege mig iväg donken och hälsa på Lollo för första gången och köpa glass. Nice att det blir tredje dagen i rad jag äter donkenglass.

Jag vill festa med mina flickor snart, längesen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0