Hehe

Inte igår. Vad har hänt sen sist? I fredags tillbringade jag kvällen hos Josse med Kim, åt mysig middag och spelade buzz och körde singstar! Hämtade upp Elin och åkte och sov här. Vi åkte till stan dagen efter, Josse och Jennifer var med också. Jag fick ett spontanryck och tog hål i den lilla snibben i örat. Åkte hem och var på middag med familjen innan jag drog med Lollo till Maria där vi tillbringade kvällen ett par tjejer med te och chokladpuddig och godis, trevligt. Åkte hem och sov hos Lolliie. Fick något ryck mitt i natten och både jag och Lollo vaknade av att jag skrattade (jag drömde om henne) hon frågade vad det var men jag sa "äh vi tar det sen!" Så somnade jag, skum man är i sömnen alltså.. Vi åkte till skärholmen på söndagen, Jennie kom dit också. Himla krångligt att ta sig dit men det var värt. Hittade massa saker, mycket av lönen rök dock.. Kvällen slutade hemma med god mat och film.
Idag skulle vi haft überlång skoldag, men fick veta när vi skulle gå till sista lektionen att den var inställt. Sjukt skönt!
Åkte hem till min mormor istället, så himla mysigt där. Hon visste att jag skulle komma så hon köpte massa goda frukter och choklad hihi. Vi spelade alfapet som vi alltid brukade göra förut när jag var mindre (varje måndag). Lagade mat och gjorde en asgod sockerkaksliknande grej med kokos på, sjukt god.
Gustaf hade sett att det fanns passion på extrapris så han köpte det till mig, hihih. Så tryckte nästan i mig en hel på lunchrasten.. Gott var det iallafall!
Intressant information, tappade precis ett armband i toan, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0