Håll i mig och släpp aldrig taget, tänk om jag faktiskt gick av

Trodde att vi skulle vara tvugna att vara i skolan till halv sex plus att det var vidrig rå fisk, till och med jag som alltid äter kunde knappt äta det. Så vi köpte en macka innan sista lektionen för att överleva.Men när vi kom dit fick vi en uppgift och sen gå hem, sweet. Har fotografisk bild, vi ska ta ett självporträtt fast inte på oss själva utan på något annat, vet inte riktigt vad jag ska ta.. Lollo tycker jag ska ta kort på mat, haha.. Åkte förbi cenrtum och köpte ett par byxor, jättekonstigt för jag testade dom igår men så var dom jättesmå men jag ville ha dom så tänkte testa igen idag, då var dom inte alls för små, skumt som fan. Juste, lollo kom och visade den där hemska videon för mig när en jävla idiot kastar i små hundvalpar i sjön, fyfaaan! Grät som ett mongo gjorde jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0