Godis är gott

Fan vad jag bara vill slå den som gjorde vårat schema på torsdagar hårt i huvudet. Har en lektion som börjar klockan åtta, efter den har vi hål i två och en halv timme, himla roligt att veta att utan den kunde man börjat mycket senare eller slutat tidigare, menmen sånt är livet. Känns som man går i skolan hur länge som helst dock, trots att vi slutar innnan tre. Var sjukt trött och hade lite småhuvudvärk när jag skulle till gymmet så var allt annat än taggad. Första gången på jag vet inte när som jag inte gymmade själv, mami vad med. Tänkte nästan skita i det men jag körde fullt ut iallafall, duktig tjej måste jag säga. Åkte förbi Vi på hemvägen och såg till min förtjusning att mina favvogodisar fanns som aldrig finns. Så jag och Elias fastnade i godishyllan hähä, vill bara poängtera att jag inte köpte mycket alls hihi. Pluggade aldrig igår så får ta tag i det idag istället, ciiiaaaaoo
Det är dåligt med nya bilder från min sida, men har ju inte direkt någon monsterkamera som vill fånga mig på bild heller..

Slänger in en übersomrig bild från gotland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0