För ett år sedan...

Så hade André Hillgren fest! Slutade med att jag hittade Lollo, Fredde och Amanda vid en busshållsplats där de satt och smockade i sig chips och dipp som de hade tagit ur Andrés skafferi.
Jag gick på Östra och började otrivas, dock inte just denna dag som faktiskt var gansak rolig. Slutade 2 månader senare. Till höger om mig står Snorkie, gullisen!
Moberg hade 20-årsfest som blev jävligt lyckad tycker jag!
Var och badade med Patte, Josse och Lunkan. Man kunde fortfarande bada....(!!!)
Jag var jäääätteblond!
Vi drog igång "finform". En blogg som genast fick massor med läsare, en riktig succe! Dock så tröttnade killarna på att blogga. Men det dom skrev var faktiskt roligt att läsa.
Min reklamfilm släpptes... fick många olika roliga reaktioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0