Ya could never give me cure for the pain I feel inside

Ojojoj, nu är jag trött. Det har faktiskt varit roligt idag på idrottsdagen. Vi skulle göra massa uppdrag och samla ihop så många skruvar som möjligt typ. Jag och Ana-Maria la verkligen ned vår själ i det och gjorde tio uppdrag, våra grupper fick sammanlagt ihop 22 skruvar. Hela klassen fick ungefär 82 tror jag, får hoppas på en vinst!
Efter idrottsdagen tog jag, Amanda, Kim och Josse en fika på ett nyöppnat café i Handen. Sen drog jag och Amanda till gymmet, helt slut var vi så vi körde vara kondition i en halvtimme var. Sen åkte vi direkt till Konsum i Tungelsta och köpte liite naturgodis och en glass. Värt! Sen låg vi i solen på hennes altan i ungefär en timme, vilket resulterade i att jag är ett tomatface just nu. Men det är inte så farligt, Amanda fick ungefär 73743983 nya fräknar och jag fick väl 5 till! Orättvist.
Nu ska jag laga mat och äta ute på balkongen, den är det Despie som gäller.
Imorgon är det "fredag"! Herrejösses vad skönt.

Åh, detta var mysigt. Långgården i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0