Whats the point of doing anything?

Nu har jag precis kollat klart på Champios League finalen mellan Barcelona och Kiel. Höll på Kiel som alltid. Barca ledde hela matchen men Kiel tog ikapp i slutet och vann tillslut. Önskar att jag hade varit där! En spelare som verkligen sticker ut från mängden är Christian Zeitz - han är helt sjukt grym. Stoneface.

Jag har typ tankat ned musik hela dagen från sidan som Jennie visade mig imorse. Blev verkligen helt överlycklig när jag fick reda på att den fanns. Fjantigt men sant. Nu kommer min Ipod få massor av nya låtar, vilket alltid är skojigt. Har tröttnat på min gamla musik på sistonde, man zappar bara igenom hela listan tills man tillslut väljer nån låt som är helt okej.
Nu ska jag sova! Behövs om jag ska komma upp i tid imorgon. Godnatt folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0