Waaaaaaaaaalk

Känns konstigt att inte ha en massa plugg att göra, så jääävla skönt! Fick reda på att jag fick starkt vg på matte nationella och hon var jättenöjd med mitt prov så får vg i matte A trots att jag har varit slö som fan nu på slutet, himla tur att nationella räddade mig.
Åkte till gymmet trots att jag inte var sugen alls, tråkigt som bara den var det speciellt eftersom jag körde själv. Men det är i och för sig väldigt skönt efteråt så jag ska inte klaga.
Även fast min käre man är hemma och pluggar så ska jag banne mig komma iväg på en promenad ändå, har ändå tråkigt och det är bara skönt att promenera, kunde ju ha sprungit men icke.. glömde skorna i skolan, fuuuck!

utan min man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0