Vad händer för min del i sommar?

Jag vet faktiskt inte så mycket, jag vet inte ens om jag fått något jobb än. Men det kommer jag få reda på inom två veckor. Annars så kommer jag att jobba hos pappa när det går.
Det kommer vara en massa partaj nu i början av sommaren, har redan fått reda på typ 5 stycken. Den 18-19 Juni är det äntligen Eken cup. Sen är det midsommar, inget planerat där men det blir säkert kul.
Den 5-6 drar jag och tjejerna till Utö och har det mysigt - det kommer verkligen bli grymt. När jag kommer hem därifrån så ska jag troligen till Göteborg för att kolla på min syrra när hon spelar Partille. Några veckor efter det ska jag till Torö med mamma och Tessan i nån vecka, 1 och en halv kanske. No idea. Jag kommer åka ut till landet en del också. När jag väl är hemma så hoppas jag på massor av mysiga stunder med mina vänner! En resa till Gotland skulle vara det optimala - pricken över i:et på den här sommaren.
Längtar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild!

2010-05-27 @ 21:07:53
Postat av: hani

eken är väl lite tidigare? :O 14-15? eller? hahah ;p

2010-05-27 @ 23:15:43
URL: http://hani.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

är det så?? ska kolla hemsidan genast :D

2010-05-28 @ 07:01:12
Postat av: Lollie

Eken Cup 2010 will take place 18th - 21st of June.

:DDDDDDDDDDD

2010-05-28 @ 07:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0