Figuren vs livsnjutning

Sitter och chillar med Jossie. Idag har vi varit i stan och shoppat, jag har lyckats bränna allt utom 15 kronor av mitt studiebidrag, smart. Åkte hem med Lollie och åt hos henne, tog vägen förbi konsum och köpte godis innan vi åkte hem till mig. Josse kom hit också, så vi tog en prommis till konsum för hon skulle köpa godsaker. Träffade Jonathan, Elias och Anders där också, så Anders köpte en marabou polka som jag fick. Trodde den skulle vara asäcklig men den var god! Vi fortsatte promenera så hittade vi en boll och fick för oss att spela fotboll. Fick sällskap av Arasch och Rosbelt nånting, jag ägde trots att jag har noll bollkontroll. Har faktiskt blivit sjukt mycket bättre än vad jag var förut, träffar bollen till och med *stolt*. Dock sprack mina favvobyxor när vi kickade :(

Fast den är inte i närheten av passion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0