Trött tjej

Lördagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men blev bra ändå. Av en slump cyklade Elin utanför mitt hus så jag följde med henne hem, vi grillade och myste. Sen kom Malle, Emilia, Lollo, Jennie och Josse. Vi hade jättemysigt, skrattade sjuukt mycket, inte så konstigt med tanke på våra knäppa samtalsämnen.
Fick sovsällskap och tillbringat dagen med Tobbe, har bara degat och ätit i stortsätt hela dagen. Pannkakor med hemgjord hallonsylt och mosad banan. Smakade marabou kokos för första gången också, och den var som jag misstänkte sjukt god.
Skulle ta en promenad med Lollo en stund nu på kvällen efter att jag proppat i mig massa mat också, slutade med att vi hamnade vid berga och fors typ.. dumma lollo som lurade med mig så långt. Så världens bästa mami kom och hämtade mig, annars hade jag nog inte varit hemma än.
Känns oerhört onödigt att gå till skolan över huvudtaget imorgon för jag har bara en lektion. Det är engelska så jag borde gå för har antagligen muntliga nationella. Ska träna för första gången på en och en halv vecka också, KUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0