Torsdagkväll

Vilken otroligt skön dag, allt jobbigt stress-plugg är över. Blev hämtad av pappa vid 4-tiden, då åkte vi till Örby. Sen åkte vi och handlade mat och sen en kebab på La Bella. Sen var det träning och den gick faktiskt bra. Iallafall jämfört med igår, då kändes det verkligen sämst. Känns väldigt skönt att komma igång med träningen igen faktiskt, ju mer jag tränar desto mer taggad blir jag på att fortsätta(och sköta min kost....hm).

Imorgonkväll ska jag vara med min gulliga barndomsvän Sofia Cervell. Vi ses inte så ofta så det ska bli riktigt roligt. Först ska jag åka till henne i Älta och äta middag, sen ska vi åka hem till hennes pappa i stan och ha filmkväll om det inte händer något annat.
Nu måste jag sova, för jag ska upp kvart över sex imorgon.... fyfan!

Såhär liten var Sofia när vi kände varandra som bäst, och såhär snygg har hon gått och blivit nu! Snyggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0