Sommardag

Hade bara nationella idag i skolan, behövde inte gå på några andra lektioner. Åkte hem och solade en snabbis, superskööönt! Mötte mami och åkte till stan och åt mysig (fruktansvärtsjukjävlagod) lunch ute i värmen och kollade lite. Provade bikinisar också, hittade lite trots allt men eftersom att jag inte är så värst tät just nu kunde jag inte köpa någonting. Sen träffade jag min söta kusin för mysig fika och kollade lite till, slutade med att jag fick med mig ett par jeansshorts hem eftersom mina jag hade förra året har så gott som gjort sitt.
Grillade, köpte godis, promenerade, åt svingod dessert, myst med tjejtidningar och annat tjejigt tjafft har vi hunnit med, jätteskönt!

Två sötsaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0