Sista maj hihih

Vaknade bredvid min man Elin K 92 igår morse, vi gick till konsum och köpte pizzamix och glass. Tjocka tjejer jag vet. Sen kom Josse och gjorde oss sällskap och vi tog en promenad. Gick hem och duschade innan jag åkte på morsdagsmiddag hos mormor, tog med mig en hallonbakelse i handen när jag åkte också, sjuuuuuukt god!
Skjutsades hem ganska tidigt av bror min, för var tvungen att sitta och plugga samhälle hela kvällen, otroligt roligt! Men nu är det provet avklarat som var det sista provet i ettan ♥ Helt ok skönt.
Ska faktiskt släpa min feta röv till gymmet idag för en gångs skull, inte en dag för tidigt direkt. Smart att komma träna hela vintern och sen lägga av och komma på sista maj att man kanske borde träna lite, skyller allt på skolan då.. känns bättre.

Snart ett år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0