Sail away with me

Nu har jag pluggat lite svenska, usch jag är inte bra på att plugga när det inte gäller i sista sekunden. Det är så svårt att veta vart man ska börja. Det gäller bara att verkligen ge sig in i det, och slopa allt annat. Skita i t.ex facebook! Fan, jag tycker inte om facebook, och alla dumma bloggar som man inte ens vill läsa men man gör det ändå. Dumt.

Imorgon ska jag åka till landet, kommer nog troligen hem på lördag men kände att det var dags att åka dit nu - det var för länge sen och jag saknar det. Skönt att åka iväg och koppla av, kanske kunna plugga lite också...

Idag har jag och Amanda knarkat den här låten, tyckte inte om den i början som vanligt med alla andra låtar också men den är faktiskt himla bra, speciellt om man har högt ljud...
Jag och Amanda satte också upp nya mål, eftersom att jag redan klarat spagat nu så ska jag klara en handvolt. Prövade idag, kunde välta över från att stå på händer men landat bara på ryggen. Kanske måste bli vigare i ryggen? Svårt iallafall, men jag vill verkligen klara det för det vore hur coolt som helst. Amanda skulle klara någon slags volt, som hon hade gjort förut men inte kan längre. Kan inte namnet.
Här är våran nya knarklåt som vi snart kommer tröttna på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0