Partyhelg

Gårdagen blev jävligt lyckad ändå, det trodde jag inte eftersom att jag var sjukt trött. Men kvällen resulterade i att jag hängde med Kim & Malin och dansade som galningar. Drog hem vid 12-tiden, var så himla trött så jag dckade så fort jag kom hem. Tusen tack till Carro, Lisa och Annso för en rolig kväll. Och extra grattis Annso till förlovningen, fan vad jag grinade när jag såg det! Jättefint!

Vaknade upp imorse och mådde prima vagina, tog mig till Tungelsta vid 2 tiden och hjälpte Jonis att flytta. Tillslut så stod jag, Josse och Amanda och städade hela köket. Duktiga flickor! Sen drog jag och Amanda hem till mig, åt middag och tog sen en promenad tillbaka till Tungelsta och hem till Jonis och Emil igen. Åkte till Ica Maxi och handlade och nu sitter jag här. Har fått jävligt mycket gjort idag känns det som, känns bajs att det är skola imorgon. Men inte lika bajs att det är 5 veckor till sommarlovet! IIH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0