Onödigt

◊ Det absolut bästa som finns är när folk killar/kliar mig på ryggen. Skulle seriöst betala någon mycket för att få en massa killande/kliande - typ som att man betalar för massage.

◊ Jag hatar bh:ar, så jävla obekväma. Säger alltid "halleluja" när den är av.

Jag tar 130 kilo i benpress.

◊ Jag älskar Saltkråkan, Emil i Lönneberga, Pippi och Lotta på Bråkmakargatan. Brukar kolla på dem när jag är ensam hemma ibland.

◊ Jag har varit med på tv vid 2 tillfällen, en gång när jag var 12 och tävlade i musikprogrammet "Combo" och förra året i en reklamfilm.

◊ Jag tycker om att ha mina grejer organiserade, hör ibland att jag är lite militärisk när det gäller sånt. "Den ska va där och den ska va där!!"

◊ Jag får gäspattacker varje eftermiddag/kväll.

◊ Jag har aldrig sett en science fiction-film, aldrig sett Star Wars. (aldrig heller sett Sagan om ringen filmerna -vad det nu är för genre)

◊ Jag älskar hästar, har ridit i 8 år och jag tycker dom är underbara djur. Jag vet att det låter som en av alla dessa facebookgrupper men jag kan inte hjälpa det.


Kommentarer
Postat av: Emilia

VI MÅSTE RIDA NÅGON GÅNG, LOLLO!

2010-05-19 @ 19:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0