Skolan är rolig, läs inte

Wähä, det är inte alls mycket kvar i skolan nu men mycket att göra. Måste strukturera upp allt eftersom jag har en tendens att vara ute i sista sekunden (lär inte bli nått undantag nu heller). Inte en sate bryr sig om vad jag ska göra i skolan men det är min blogg jag skriver vad jag vill hoho.

Tisdag: Skulle ha haft svenskaredovisning. Igen spanska
Onsdag: Svenska redovisning på resursen?
Torsdag: Spanska tjaffs, naturredovisning.
Fredag: Matte nationella.
Måndag: Ingen spanska eller historia♥
Tisdag: Ingen historia.
Onsdag: Igen samhälle.
Torsdag: Historiainlämning om förintelsen. Svenska bokgrej. Natur test. Ingen samhälle.

Ni få själar från Sp09c som läser det här kan ju påminna mig om jag glömt något. Annars tror jag att det här är allt som är kvar om vi inte får något mer, skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0