Kärlek vid sista ögonkastet

Igår slutade jag som sagt kvart över tio, fick stjuss till gymmet av Jocke som kom in i klassrummet helt överlycklig och hade precis tagit körkort! Mötte upp mamma, vi gick på body pump, jobbigt men skönt! Hann cykla lite också innan jag och mami åkte till la bella och åt lunch med Jonathan, Elias och hans brorsa. Åt en fruktansvärt god avodadosallad. Åkte hem och duschade, sen kom josse och vi fixade lite grejer för kvällen. Kvällen blev i stort sätt lyckad! Dock fick jag sova på soffan med en filt för min säng var upptagen..
Idag har vi haft en klassisk dagen efter dag hos wigers, dvs. en jävla massa folk som ligger halvt döda på soffan och massbeställning på la bella och inköp av ben&jerry's. Som det ska vara helt enkelt. Middag åt jag hos mormor och morfar med lite andra släktingar, jättemysigt. Satt ute i deras uterum så fick värsta sommarkänslorna. Känner att jag behöver träffa dom oftare, blir ganska sällan nu för tiden.
Nu ligger jag med Elin i min säng, lyssnar på musik och har ätit världens godaste efterrätt.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0