Hoppla

Dagen började med grötfrukost i solen med Elin, sen rörde vi oss mot henne och gjorde pannkakortill lunch. Jag hamnade på födelsedagsfika där och åt massa godsaker, fick söta naglar fixade också.
Mötte Josse, Lollo och Lunkan på vägen så gick vi hem till mig innan vi begav oss mot Jonathan och Emil. Som sagt hjälpte vi dom med att städa, stod och skrubbade ganska länge där sneeela som vi är. God middag hos Lollie, sjuk promenad tillbaka till grabbarna och Ica Maxi tripp har vi hunnit med också. Jag åkte med dom tillbaka hem och hjälpte lite till och nu sitter jag här nyduschad i mjukisdress trött som attans. Ska fixa lite saker bara sen sova som en gris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0