Hold your head up high, and this pain will die

Som sagt så gick jag och Amanda en mysig liten promenad igår, när jag kom hem och gick och la mig så somnade jag verkligen direkt när jag la huvudet på kudden. Var tydligen jättetrött, fast jag kände inte av det på dagen.
Nu sitter jag i samsam-hemvisten och ska ha spanska om tio minuter, veckans tråkigaste lektion. Vill bara att den här dagen ska ta slut, känner mig lite halvt nere och har huvudvärk. Skulle vilja ligga hemma och kolla på tv och dricka te. Eller så skulle jag vilja att det var jäääättefint väder, det kanske skulle pigga upp lite. Något mer som skulle pigga upp är en vinst ikväll mot Bajen!


Måndag: Skola, match 20.30 i Liljeholmen mot Bajen
Tisdag: Idrottsdag, gym
Onsdag: Nationella i Matte, träning
Torsdag & Fredag: Ledig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0