Glasstjejen

Ojoj, inte skrivit mycket alls på sista tiden, men det är så skönt väder och har inte känt för det helt enkelt. Igår iallafall var jag med T, gick promenad chillade kollade på Grey's och såå. Hann på hela dagen äta nästan tre glassar, inte tränat på över en vecka - beach 2010 här kommer jaaaaaaaaaaaaag. Såklart har jag smällt i mig en idag också, fan glass är typ det bästa som finns.
Idag har jag faktiskt varit ganska duktig i skolan om jag får säga det själv, hade naturdebattsgrej typ och jag var den i min grupp som representerade blabla, fick dock panik innan för jag var inte alls bra förberädd tänkte typ springa där ifrån eller något, men det gick helt ok ändå.
Hade någon slags muntlig uppgift på spanskan också, som jag (kors i taket) fick vg på! Sjukt konstigt eftersom jag är kass på spanska.
Hann även göra svenska filmanalys redovisningen också.
Slutar egentligen vid fyra på torsdagar men vi fick gå lite tidigare som tur var eftersom vädret är superskönt, idag vad även första skoldagen i år som jag hade shorts på mig, ångrar det inte en sekund för annars hade jag avlidit.
När jag kom hem la jag mig ute på gräset och läste en bok till svenskan, så jävla skönt att man kan ligga ute vid klockan fem i bikini utan att frysa ett skvatt.
Igen som kommer orka läsa det här äckligt långa inlägget. Adjö.

Kommentarer
Postat av: ponygirl

jag läste:))))

2010-05-20 @ 18:53:10
Postat av: / Bästis+ pojkvän

Vi med :)

2010-05-20 @ 22:53:00
Postat av: Anonym

"t" också

2010-05-20 @ 23:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0