Fredag, Lördag

Gårdagen spenderades i den stora staden, fick med mig en del hem. Bland annat en bikini (ÄNTLIGEN) shorts, hawaiian tropic, body lotion, lite anant kraffs OCH jag hittade en sak som måste varit gjord enbart för mig. En busskortshållare med mumin på, var tvungen att köpa det hihi.
Chillade med tooobbbiii hela kvällen igår, men var tvungen att gå upp tidigt och överge födelsedagsbarnet och åka iväg på den där jäävla övningskörningskursen! Jösses, vad långtråkig den var, kändes som att den aldrig skulle ta slut! Men som tur var gick hannie på samma och vi åt tonvis med kakor i pauserna.
Nu ska jag bara chilla tills jag ska på släktmiddag för min kusin fyller år, ska bli trevligt faktiskt :)
Sen får jag se vad vi hittar på, ska som sagt träffa Lollo, Jennie och Josse antagligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0