Fräknis

Hade som sagt idrottsdag idag, var inte alltför hemskt att vara ute i solen hela dagen. Vet inte hur mycket vi har gått idag men måste vara väldans långt efter att ha gått fram och tillbaka mellan massa uppdrag och vunnit skruvar, haha. Gick omkring och var kissnödig jättelänge, så skulle jag sätta mig i skogen så hör jag att det prasslar till i gräset så ligger det en fucking huggorm där! Tur att jag inte satte mig där..
Kim tipsade om ett café som var nyöppnat och bjöd därför på fika, klart vi inte bangade på det. Slutade med att jag, Lollo, Kim och Josse satt och mumsade morotskaka.
Eftersom vi var nästintill döda orkade vi inte köra så mycket på gymmet, blev 30 min kondition. Morotskakan stoppade inte mig och Lollo från att stanna på konsum och köpa varsin glass och lite naturgodis, hähä.
Däckade nästan en timme i solen när vi kom hem också, vilket resulterade i ännu lite fler fräknar.
Nu har jag precis ätit, är nyduschad insmörjd i babyolja i min mjukisdress, nice.

Söt tjej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har ni börjat skriva nästan exakt samma inlägg? :p man skiter i att läsa det ena för att man redan läst samma i det föregående :p

2010-05-11 @ 22:18:16
Postat av: Anonym

men vi visste ju inte att den ena hade skrivit det. skitsamma :P

2010-05-12 @ 06:48:20
Postat av: Anonym

are you blind? ;)

2010-05-12 @ 10:06:03
Postat av: Anonym

Men åh, vi skrev ju dom samtidigt retard

2010-05-12 @ 15:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0