Ett steg ut ur vassen?

Precis varit ute på en lång promenad med bror min, Emil och Moberg ytterst trevligt. Skönt att röra på fläsket, ska fan börja träna igen, fast ska nog satsa mer på promenader och kanske springa lite? Sen pass på det, blir nog braa.
Känns ju ganska ovärt att träna hela vintern och sen lägga av precis innan sommaren när det ändå är då som det spelar mest roll, inte för att jag är värsta sumot nu men finns en del att bättra om man säger så. Eftersom jag äter så mycket håller det inte att inte träna.. haha illa.
Ska gå en promenad imorgon bitti med mami för hon är också ledig, sen blir nog mitt uppdrag för dagen att hitta en bikini, men känns som att alla fina är paxade och allt börjar ta slut så det är på tiden att jag hittar någon nu. Hittade en fin på Zara men sen var den borta, ska ringa och se ifall den finns kvar.

Mina promenad kompiiizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0