Bra dag :)

Matte nationella var svårt och krångligt, har verkligen ingen aning om hur det gick.. kan gå lite hur som helst känns det som. Skönt att det är över iallafall. Efter det fick vi veta att vi inte hade någon företagsekonomi plus att jag inte hade samhälle så slutade vid tio, lagom skönt. Fast eftersom att det var potatisbullar till lunch chillade jag och Gustaf i solen så länge tills vi kunde äta. Gott var det, men är faktiskt stolt över mig själv att jag lyckades med att bara äta fyra, haha. Våran skola har faktiskt bra mat mellan varven, idag t.ex. fanns det sallad med olika meloner i, aaasgott!
Cyklade en timme på gymmet innan jag åkte hem och slängde på mig bikini och la mig i solen med Ipoden, ibland är livet jävligt bra måste jag säga. Har nog fått lite färg tror jag minsann.

Precis vad jag har på mig just nu, sommarkänslor hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag läser alltid dina inlägg om mat :)



Kan du inte börja lägga in lite goda recept eller starta en egen matblogg?



Jag tror jag är som dig, ÄLSKA MAT :$ :)

// Potatisbullen

2010-05-12 @ 23:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0