Blä

Idag däremot är jag långt ifrån lika glad som jag varit de senaste dagarna. Är helt seg i hela kroppen, som dels är från alla akrobatiska övningar vi höll på med igår. Jag har verkligen ingen energi till någonting, vill bara lägga mig i en stor hög i sängen med en fet godispåse. Men nej, jag måste plugga, har helt sjukt mycket som ska göras och jag blir frustrerad över att jag inte har tagit tag i det tidigare. Har precis gjort klart en idrottsuppgift som skulle vara klar den här veckan. Har en filmanalys som ska göras och redovisas till på tisdag, jag har inte ens valt en film.. Inte heller har jag det pappret som behövs för att göra uppgiften idag, jag är smart.
Har en massa annat jävla skit som ska göras också, pallar fan inte. Skjut mig.

Inte riktigt såhär glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0