Äckelregn

Jävlar va skönt det var att vara ledig igår! Var en stund med toobbbeee sen gick jag hem och solade och läste min bok resten av dagen. Josse kom förbi vi blev sugna på glass och gick till konsum. Jag var helt sjukt sugen på twister och bara för därför kände den för att vara slut just precis då.. ledsen tjej. Vi åt god middag och massor av glass hos farmor. Mötte Elin och gick en prommis. Fortsatte läsa tills vi skulle sova.
Usch, imorse vaknar jag och ser att det regnar. Sen håller vi på att fixa om golvet i hallen så var tvugen att springa runt huset i regnet så fort jag skulle gå ner, nice. Regnet gör att mitt hår ser ut som bajs också. Har jättejättejättemycket plugg att göra. Vet inte hur jag ska hinnna med allt. Träna vet jag inte när jag ska hinna heller, ska med mamma och handla idag också så kanske inte hinner träna överhuvudtaget. Blir till att ligga i vassen i sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0