You can make me whole again

Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik och äter vindruvor. Idag har jag absolut inga planer, jag tror att jag ska mysa hemma i soffan hela kvällen. Alla mina vänner ska typ på bio, men det var ingen film som jag ville se så jag struntade i det, plus att laget har "samling" klockan tio hos Matilda imorgon. Vi ska typ ha en heldag tillsammans, äta och ha utvecklingssamtal typ. Sen på kvällen har vi match mot Tyresö.
Igår så var jag i Handen med pappa på dagen, jag köpte 2 tröjor, nagellack och strumpbyxor. Under tiden som jag stod och betalade så ringde Amanda och frågade om jag var taggad på fest hos Lill-Jocke. Det var jag faktiskt... jag var så taggad så att jag nästan dansade fram. Senare på kvällen när alla var klara och vi bara väntade på att åka, så var man inte lika taggad. Vi satt ungefär 9 pers i soffan och kollade på Solsidan, killarna kunde inte bestämma sig hur de skulle göra.. Dricka eller inte, vilket dilemma. De singlade t om slant(!). Vi kom iväg tillslut iallafall, men skjuts hela vägen till Trollbäcken, jävligt skönt må jag säga. Och kvällen slutade med att dem drack, såklart.
Festen var verkligen jävligt tråkig när vi kom dit, men den drog igång. Det var en händelsefylld kväll och efter den så känner jag mig trött, glad, lite ledsen och förvirrad. Men det känns bra ändå, pallar inte gå och tänka på dåliga saker. Det är bara jobbigt, försöker njuta av sista tiden på lovet istället. Imorgon kommer det bli myspys med världens bästa lag.
Så här såg jag ut igår innan jag åkte till Amanda, inte färdigfixad såklart, men jag är nöjd med mitt hår som det ser ut nu, skulle bara vilja ha lite mer lyster. Har min nya mysiga tröja på mig också.
If we crawl, 'till we can walk again
And we'll run, until we're strong enough to jump
And we'll fly, until there is no end
So let's crawl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0