We got to Fight

Idag så gick jag hem till Kimsan som bor på Vallavägen väldigt nära min skola, efter jag slutat. Vi bakade, kollade på knasiga människor och pratade som vanligt om allt möjligt. Har alltid massa skit att prata om. Och hennes finfina bakverk blev supergooood. Längtar efter att få sätta mina tänder i den nu... kokos, choklad och knäck... huh!
Träningen idag gick bra, blev en massa diskutioner om våran nystartade blogg. Lagets blogg alltså. http://haningehandboll.blogg.se, det är Carro som är nörden bakom allt. Men vi har fått alla (nästan) att blogga, till och med Rickard. Coolt. Vi har jävligt kul tillsammans alltså.
Min morgondag ser ut såhär: Skola (lite sovmorgon), Gym, Despie! En vanlig tisdag.

FY FAN, vad skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0