We are the insane as we ignore the mirror's truth

Nu mår jag bra. Återhämtat mig från mina frustationsutbrott. Har laddat upp alla bilder från igårkväll och packat upp alla matchgrejer. Sitter och trycker på min lårkaka som jag fick av Kim och njuter av sista timmarna på denna helgen, lyssnar på lite skönare musik nu än för ett tag sen. Suicide Silence funkar inte hela tiden alltså.
Har jag precis packat ned bikini till skolan imorgon, vi ska simma i Torvalla på idrotten. Usch, tycker inte om simhallar men wtf. Jag vill ha bra betyg i idrott så får offra mig, och vi är typ bara tjejer i klassen så jag bryr mig inte riktigt vad folk tycker.
Do you like to see me broken,
Why do I still care...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0