Vi som ljuger om att vi har häst för att få kompisar!

Blää, missade bussen idag igen fast som tur är skjutsade min snälla pappa mig. Hade matte första lektionen, fick tillbaka provet också. Fick bara G.. men det är inte så konsitgt med tanke på hur lite jag hade pluggat. Ska se till att skärpa mig och börja räkna ordentligt nu, vet ju att jag kan bättre.
Kom på idag att jag måste plugga som en gris, har en powerpoint presentation som ska vara i tio minuter som ska vara klar till på fredag och hinner knappt plugga imorgon, kuuul!
Idag slutar jag halv tolv, så jävla skönt! Ska dock till gymmet efter, börjar tröttna på det.. blir så långtråkigt att köra mycket kondition, fast det är ju det som behövs mest.

Lagom snygga flickebarn imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0