Fes du? Det lät som en lövblås!

Sitter här och chillar med mitt nästan uppätna påskägg höhö. Slutade skolan tidigt som vanligt på onsdagar. Emilia slutade också tidigt så vi möttes i farsta vid ett tiden, gick omkring där och kollade på presenter till Christel, Lollo och Jennie och hittade till allihopa. Jag köpte en klänning till på lördag också, väldigt färgstark var den om man säger så. Ville egentligen ha vit men det fanns inte i min storlek.. Köpte en tröja och en mascara också. Fan, har inte mycket pengar kvar nu och jag fick dom idag, starkt jobbast Amanda!
Idag ska jag inte göra någonting tror jag i alla fall. Imorgon är sista dagen innan lovet, fy så skönt!

Lunkans 20års fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0