I might need you to hold me tonight

Idag tog jag Lollo och Jennie en promenad hem till lollo, fast först svängde vi förbi lillkonsum och köpte mjölk som vi skulle ha till pannkakor. Men väl hemma hos lollo fanns det inga ägg. Inga pannkakor idag inte. Vi chillade lite och gjorde lunch innan jag gick hela vägen hem igen. Det är så himla skönt att promenera, man har ju inte kunnat göra det på jättelänge. Så nu ska jag fan börja på riktigt med att inte äta en massa skit, det är fan sommar snart. Sen så ska jag och Elin börja med våra promenader som vi höll på med hela hösten, dvs. att vi går varje måndag och torsdag till Vh och tillbaka.
Lollo skrev ju om igårkväll och som sagt var filmen urusel, menmen.
Nu har jag precis ätiti middag. Borde egentligen plugga också, men får se hur det blir med den saken. Men fan, ska försöka bättra mig lite i skolan nu också. Har sjukt mycket den här veckan..
Appropå promenader så gick jag och josse hem ifrån Vh igår också efter vi hade solat, mysigt värre. Var hos henne en stund igår och träffade hennes söta lillasyster Ophelia som hade blivit jättestor och lärt sig gå, den sötungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0