Trött

Har inte varit den bästa på att uppdatera de senaste dagarna, har inte hunnit helt enkelt. Som sagt började fredagskvällen ganska segt men blev ganska kul ändå. Väldigt jobbigt att ta sig hem därifrån dock, men slutade hemma med varm choklad och kladdkaka, inte helt fel.

Igår åkte jag och Elin in till stan, köpte lite saker. Sen skulle vi äta thaibuffé på ett ställe där vi ätit förut, men så hade dom höjt priset till 200 spänn, inte fan lägger man ner det på mat. Så vi gick till ett annat ställe men det var jättemycket folk och allt var rörigt, maten var ganska äcklig och vi ville typ lägga oss ner på marken och gråta.

Väl klara där rörde vi oss mot bion och mötte upp Jennifer, Patrik, Emelie, Christel, Tom och josse. Vi såg Shutter Island. Bror min och hans vänner sa att den var sjukt bra så vi hade höga förväntningar. Jag tycker den var konstigt och komplicerad, fast det kan bero på att jag ständigt somnade. Kunde verkligen inte hålla ögonen öppna, skitirriterande. Känns ganska ovärt att lägga 105 kronor på att sova typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0