Torsdag

Ojsan, jag har inte riktigt varit den bästa på att uppdatera. Men jag har faktiskt inte suttit vid datorn på hela dagen. Lollo har ju bara varit hemma hela dagen så inte konstigt att hon har kunnat skriva en massa.
Gick i skolan till typ halv fyra. Hade som sagt spanska prov, jag vet inte hur det gick egentligen. Men bra kan det ju inte ha gått eftersom jag inte pluggade så mycket. Idag var det pannkakor i skolan så jag var glad! Smällde i mig sex stycken hihi. Efter skolan mötte jag upp Josse i handen en stund och kollade på när hon åt sen kollade vi lite. Har bara hunnit det och hem och ätit middag. Herregud va tiden går fort! Redan fredag imorgon, jösses. Fast det är ju skönt och då ska jag till gymmet som vanligt efter skolan sen ska jag hem till Elin på kvällen, Emilia kommer dit också. Ska bli myys!


Har inte hunnit mysa med denna sötnos heller, dags för det nu tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0