Torsdag

Slutar egentligen tio i fyra på torsdagar, fast samhällslektionen var inställd, synd! Fick sluta vid två istället och på svenskan som var sista lektionen tittade vi på film så det har varit en skön skoldag idag. Det är ju som sagt voffeldagen idag så dom sålde vofflor i skolan och vi var såklart tvugna att smaka hihi. Om en stund ska jag och Elin ut och röra på fläsket. Efter det ska vi göra vofflor (ja, jag ska äta vofflor igen) fast egentligen har jag aldrig riktigt gillat vofflor fast jag börjar göra det nu märker jag. Måste hinna bli klar med den där satans powerpointen också, den ska vara inskickad idag..

Kommentarer
Postat av: elut

JUSTE! DET HETER VOFFLOR;)

2010-03-25 @ 17:41:32
URL: http://elunjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0