Tisdag

Nu har vi haft uppsats, helvete vad kul! Extra kul att jag glömde bort att vi började 8.15, så jag gick upp 8.20. Bra jobbat Lollo! Kom till skolan halv tio typ. Men jag hann ändå och det gick väl hyfsat. Sen åt jag med Hampan, Josse och Kim. Nu sitter jag på spanska (jättekul!). Jag slutar efter den här lektionen, sen måste jag vänta på Amanda till klockan 3, ska sitta i Torvalla och jobba med mitt Turismarbete för sen ska vi till gymmet. Längtar till Desperate Housewifes... fniss.
Idag är det 3 veckor och 4 dagar tills jag fyller år!

Kommentarer
Postat av: Amanda

men hahaha cp sluta lägg ut fula bilder på mig, ska fan börja göra det på dig också!

2010-03-09 @ 13:07:42
Postat av: Anonym

Men jajajaja!!

2010-03-09 @ 14:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0