The time we spent apart will make our love grow stronger. But it hurt so bad I can't take it any longer

Imorse så tog det verkligen emot att gå upp, jag snoozade i en halvtimme så tillslut så hade jag bara en halvtimme på mig att göra min iordning. Men det räckte mycket väl, fattar inte varför jag går upp så tidigt i vanliga fall. Duschar, sminkar mig, klär på mig och äter frukost på en halvtimme, och då stressar jag inte ens. Jag är snabb helt enkelt.
Har Historia nu och måste göra ett stort arbete, sen efter skolan måste jag göra klart hela spanska-inlämningen som ska vara klar idag... jobbigt, eftersom att jag vet att jag suger på spanska och det kommer bara bli hjälp av ordlista och translate-google. Huh.
Ikväll är det träning med laget också, ser fram emot det.
Snart ska jag äta lunch med Hampan, bara en lektion till innan lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0