That's all I want and all i need

Fick nyss reda på att jag ska jobba imorgon med pappa i Nacka Forum. Kul, det är faktiskt inte så farligt. Han ger mig någolunda bra jobb (han är plattsättare), och så får jag min lunch betald, skjuts hem, och jag kan förhandla lite om min lön (lite iallafall). Det känns bra att jobba lite extra sådär, för jag vill shoppa, vår och sommarkläder, och sen lite småsaker till mitt rum som jag har kollat ut. Sen så fyller Jennie och Carro år snart, och de ska ha middag båda två tror jag så jag vill köpa present till dem. Plus att min syster fyller år. Så det är inte bara grejer jag vill köpa till mig själv. Kolla de här söta sänglakanen, de vill jag ha....

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du glömmer ändra till louise ;)

2010-03-03 @ 10:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0